Loading...

تفاوت مداد رنگی پلی کروم با معمولی

تفاوت مداد رنگی پلی کروم با معمولی

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

امروزه مدادرنگی‌های پلی کروم انتخاب اول اکثر هنرمندان و هنرجویان می‌باشد. این‌سری از مدادرنگی‌های کمپانی فابرکاستل در سرتاسر دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند تمامی نیازهای هنرمندان نقاشی با مدادرنگی را به بهترین شکل جوابگو باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های منحصر بفرد این سری مدادرنگی و همچنین تفاوت و تمایزهای آن با سایر مدادرنگی‌ها آشنا کنیم. عده‌ی زیادی از هنرجویان برای خرید مدادرنگی مناسب خود انتظاراتی داشته و با توجه به قیمت بالاتر مدادرنگی‌های پلی کروم فابرکاستل مایلند تفاوتهای این‌سری مدادرنگی با سایر مدادرنگی‌هایی که می‌توانند انتخاب کنند را بدانند.  پس تا انتها با ما همراه باشید.

 مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

کمپانی فابرکاستل قدیمی‌ترین مجموعه تولید مدادرنگی در جهان می‌باشد. این کمپانی حاصل بیش از ۲۵۰ سال سابقه و تحقیق و توسعه در صنعت مدادرنگی را در مدادرنگی‌های سری پلی‌کروم خود جمع آوری کرده است. مداد رنگی های پلی کروم فابر کاستل از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه و تخصصی ترین روشهای تولید مداد رنگی بهره برده اند. حال قصد داریم شما را با ویژگیهای منحصر بفرد این سری مداد رنگی آشنا کنیم. البته بعضی از ویژگیهای مورد اشاره در مداد رنگی های سری کلاسیک فابر کاستل هم در درجات پایینتری وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. مغز مداد رنگی های پلی کروم از مرغوبترین رنگدانه ها ساخته شده است. بافت نرم نوک این مداد رنگی ها حالتی شبیه پاستل روغنی داشته و برای اجرای تکنیک های نقاشی از قبیل هاشور زدن، محو کردن و سایه روشن بسیار ایده آل می باشد. نوک مرغوب این مداد رنگی هنگام کشیدن انواع خطوط با ضخامت های مختلف و همچنین ایجاد سایه روشن، چه ملایم و چه شدید و پر کنتراست بسیار خوب و حرفه ای عمل می کند. در تکنیکهای سایه پردازی خطوطی که با مداد رنگی پلی کروم روی هم ایجاد می شوند، این قابلیت رو دارند تا کاملا محو شوند تا رنگ آمیزی اثری پیوسته به نظر بیاید. همچنین می توان درجات تیرگی-روشنایی و حجم ها را با کنترل هر چه تمام تر این ابزار قدرتمند نقاشی ایجاد کرد. همچنین برای بهترین اجرای تکنیک خراش، شیار اندازی، و شیوه سفید کردن، مداد رنگی پلی کروم کاملا ایده آل عمل می کند. از دیگر تفاوتهای مداد رنگی پلی کروم با سایر مداد رنگی ها، عملکرد بسیار مناسب هنگام اضافه کردن لایه های متعدد رنگ می باشد. با کمک مداد رنگی پلی کروم می توانید به راحتی هر چه تمام تر با اضافه کردن لایه های رنگ روی یکدیگر به عمق رنگ مدنظرتان رسیده و نگران خراب شدن لایه های پایین تر نباشید. با استفاده از این سری مدادرنگی می‌توانید به راحتی تا ۸ رنگ و گاهی تا ۱۲ رنگ را به صورت لایه لایه روی هم قرار دهید و حجم و کنتراست رنگ موردنظر خود را ایجاد کنید. همچنین قادر خواهید بود با بهره‌گیری از نوک و پهنای مداد رنگی‌های پلی‌کروم و کم و زیاد کردن فشار دست عمق و تیرگی رنگ مورد نظر خود را شکل دهید.

مداد رنگی پلی کروم

مداد رنگی پلی کروم در سبکهای نقاشی ترکیبی

نقاشی ترکیبی نقاشی است که در آن می توان از ابزار مختلف نقاشی مثل، مداد رنگی، آبرنگ، ایر براش، ماژیک محو کن، مداد آبرنگی و ... استفاده کرد. البته لازم به ذکر است در کنار مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل، مداد رنگی پریسما کالر هم عملکرد خوب و مناسبی دارد که در ادامه این مطلب به مقایسه این دو مداد رنگی هم اشاره می کنیم. در این ویدئو می توانید نقش آفرینی بی عیب و نقص مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل را در این نقاشی ترکیبی مشاهده کنید.

تا اینجای مطلب، با بعضی از ویژگیها و تفاوت های مداد رنگی های پلی کروم فابر کاستل نسبت به دیگر مداد رنگی ها آشنا شدید. در ادامه به دیگر مزیت های این سری مداد رنگی می پردازیم.

نوک مقاوم

پوشش SV به کار رفته در مغزی مدادرنگی پلی‌کروم دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد و مقاومت نوک این مدادها در مقابل شکستن بسیار بالا می‌باشد. همچنین چوب بدنه‌ی خود مدادرنگی‌ها هم از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد و به آسانی شکسته نمی‌شود این بدنه از جنس چوب درخت سرو کالیفرنیا ساخته شده است که توسط تیم تحقیق و توسعه فابرکاستل از جهات مختلف مثل مقاومت،وزن مناسب و قابلیت تراشیده شدن نرم و ... مناسبترین گزینه تشخیص داده شده است. جالب است بدانید فابرکاستل این چوب‌ها را از جنگل‌های حفاظت شده‌ی خود تهیه می‌کند.

رنگ‌های زنده و شفاف

همانطور که پیشتر اشاره شد مدادرنگی پلی‌کروم از رنگ دانه‌های بسار با کیفیتی تهیه شده است و کیفیت رنگی که روی سطوح ایجاد می‌کند بسیار دلپذیر می‌باشد. برخلاف مدادرنگی‌های پریسماکالر رنگهای چاپ شده روی بدنه‌ی مدادرنگی‌ها با رنگی که روی کاغذ ایجاد می‌کند کاملا مطابقت دارد و راحتی و سرعت کار شما را بالا میبرد.

 مداد رنگی پلی کروم

مقاومت در برابر آب

از ویژگی های مهم مدادرنگی‌های پلی‌کروم فابرکاستل مغز روغنی بر پایه‌ی موم می‌باشد که رنگ ایجاد شده روی سطوح را در برابر آب مقاوم می‌کند. بدین ترتیب با ریخته شدن قطرات آب روی سطوح نقاشی کشیده شده با مدادرنگی‌های پلی‌کروم تغییری در شکل و بافت نقاشی شما صورت نمی‌گیرد.

دوام بالای نقاشی

مداد رنگی های پلی کروم فابر کاستل دارای بیشترین مقاومت در برابر نور می باشند و بعضا تا ۱۰۰ سال بدون هیچگونه تغییری در رنگ نقاشی های کشیده شده توسط این مداد رنگی شگفت انگیز صورت نمی گیرد.

فاقد مواد شیمیایی مضر

در تهیه مداد رنگی های سری پلی کروم فابر کاستل هیچ گونه مواد اسیدی که معمولا در استفاده از آنها در تولید مداد رنگی ها رایج می باشد استفاده نشده است. از آنجا که در تکنیکهای نقاشی حرفه ای استفاده از دست و تماس با رنگهای نقاشی امری رایج است، در تولید مداد رنگی های پلی کروم هیچ گونه مواد مضر و حساسیت زایی استفاده نشده است و فابر کاستل در این زمینه تمام استانداردهای لازم را به ایده آل ترین شکل ممکن رعایت کرده است. از این جهت در تماس بودن و استفاده از مداد رنگی پلی کروم برای کودکان هم بسیار مناسب و امن می باشد.

از دیگر ویژگیهای مداد رنگی پلی کروم می توان به:

- ساختار نرم و قدرت ترکیب رنگ بسیار مناسب

- پوشش رنگ بالا

- پخش نشدن رنگ رو سطح نقاشی و ضد لکه بودن

-کم بودن رفلکس و بازتاب نور

اشاره کرد.

 مداد رنگی پلی کروم

توصیه هنرمندان بزرگ

بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور فعال در حوزه نقاشی، مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل را مناسب ترین ابزار برای نقاشی با مداد رنگی می دانند. البته برند آمریکایی پریسما کالر هم در بین این افراد محبوب می باشد. مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل در فاکتورهایی مثل عمق تیرگی رنگ و قدرت پاک شوندگی، لایه بندی بالا و همچنین تطابق رنگ روی بدنه و مغزی مداد کاملا بهتر از رقیب آمریکایی خود ظاهر شده است. برای کسب اطلاعات جامع در این رابطه روی لینک زیر کلیک کنید.

مقایسه مداد رنگی پلی کروم و پریسماکالر

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

امکان تهیه تکی مداد رنگی پلی کروم

یکی از ویژگیهای کاربردی و مهم دیگر مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ، امکان تهیه تکی این مداد رنگی هاست. به این ترتیب شما نگران استفاده بیشتر بعضی از رنگها در نقاشی و زودتر تمام شدن آنها نیستید. چرا که امکان تهیه هر رنگ به صورت مجزا وجود دارد. همچنین در صورتی که از بسته بندی های زیر ۱۲۰ رنگ، مثلا ۶۰ یا ۳۶ رنگ استفاده می کنید، می توانید بعضی از رنگهایی که در بسته بندی مداد رنگی شما وجود ندارد و برای شما کاربردی هستند را به صورت مجزا تهیه و به مجموعه خود اضافه کنید.

 خرید مدادرنگی پلی کروم اورجینال

برای تشخیص فیک یا اورجینال بودن مداد رنگی های پلی کروم روشهایی وجود دارد که هر هنرمندی لازم است قبل از خرید خود از آن آگاهی کامل داشته باشد. برای کسب اطلاعات در این رابطه روی لینک زیر کلیک کنید:

تشخیش فیک و اورجینال مداد رنگی پلی کروم

در نهایت مطمئن ترین روش کسب اطمینان از اورجینال بودن مداد رنگی پلی کروم تهیه آن از فروشگاه های معتبر فروش محصولات فابر کاستل می باشد. مجموعه ایران فابر کاستل ، معتبر ترین مرجع فروش محصولات فابر کاستل در ایران می باشد. با خرید مداد رنگی های پلی کروم از مجموعه ایران فابر کاستل می توانید اطمینان و آسودگی خیال را در کنار لذت استفاده از این محصولات شگفت انگیز را همزمان در کنار هم داشته باشید.

 مداد رنگی پلی کروم

قیمت مدادرنگی پلی‌کروم فابرکاستل

مدادرنگی‌های پلی‌کروم فابرکاستل در کنار کیفیت بی‌نظیر قیمت نسبتا بالایی هم دارند. شرکت فابرکاستل این سری مدادرنگی‌ها را در بسته بندی‌های ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۶۰ و ۱۲۰ رنگ ارائه کرده است. قیمت هر عدد مدادرنگی تکی پلی‌کروم در سایت‌های خارجی بین ۱.۵ تا ۲.۸ دلار میباشد. برای دانستن حدود قیمت بسته‌ی مدادرنگی مورد نظر خود میتوانید این عدد را ضرب در تعداد رنگهای موجود در بسته‌ی مورد نظرتان بکنید. اگرچه این میزان هزینه در مقایسه با دیگر مدادرنگی‌ها کمی بیشتر به نظر میرسد، اما تجربه‌ی کار با این مدادرنگی شما را به داشتن هیچ مدادرنگی دیگری راضی نمیکند. برای اطلاع از قیمت مدادرنگی‌های پلی‌کروم به همراه ویدئو unboxing هر یک از این محصولات و توضیحات تکمیلی روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید.

قیمت مداد رنگی 120 رنگ پلی کروم 

قیمت مداد رنگی 120 رنگ پلی کروم جعبه فلزی

قیمت مداد رنگی پلی کروم 60 رنگ

قیمت مداد رنگی پلی کروم 36 رنگ

 قیمت مداد رنگی پلی کروم 24 رنگ

قیمت مداد رنگی پلی کروم 12 رنگ

خرید مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

برای انتخاب بسته مداد رنگی پلی کروم و خرید آن باید نظر استاد و مربی خود را مورد توجه قرار دهید و از او بخواهید بسته به میزان مهارت و توانایی شما و کاربری که مد نظر او هست و همچنین میزان بودجه ای که دارید به شما درباره خریدن این مداد رنگی ها مشورت بدهد. در صورتی که محدودیتی در بودجه ندارید، خرید مداد رنگی ۱۲۰ رنگ پلی کروم فابر کاستل قطعا یکی از دلپذیر ترین و راضی کننده ترین خرید های شما در طول زندگیتان خواهد بود. در پشت بسته بندی این محصولات کد رنگهای موجود در بسته نمایش داده شده است.

مداد رنگی پلی کروم 120 رنگ

1
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    برگشت به بالا