Loading...

تشخیص اصل بودن مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

تشخیص اصل بودن مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

تشخیص فیک و اورجینال مداد رنگی پلی کروم

امروزه مداد رنگی های پلی کروم مهمترین و پر کاربرد ترین ابزار نقاشی در بین هنرمندان نقاشی مداد رنگی به حساب می آید. اما همانطور که میدانید در فضای فعلی کسب و کار، کارخانه جات زیادی اقدام به تولید محصولات فیک با نام برند اصلی و یا محصولات به اصطلاح های کپی می کنند. این مقاله به مواردی که هنگام خرید مداد رنگی پلی کروم اصلی و اورجینال نیاز دارید پرداخته است.

یکی از راههای تشخیص فیک یا اورجینال بودن مداد رنگی های پلی کروم کیفیت آن است. اگر قبلا سابقه استفاده از این مداد رنگی ها را داشته باشید، به محض استفاده متوجه فیک یا اورجینال بودن این مداد رنگی می شوید.‌ از آنجا که کار تولید این مدادرنگی‌ها حتی با کیفیت مشابه مدادرنگی پلی‌کروم از لحاظ فنی امری بسیار مشکل و محال میباشد، کاربران این مدادرنگی به محض استفاده متوجه اورجینال یا تقلبی بودن محصول میشود.

راه دیگر چک کردن اورجینال بودن مدادرنگی‌های پلی‌کروم چک کردن شماره سریال اختصاصی حک شده روی محصولات در سایت فابرکاستل میباشد از این روش میتوانید به سادگی اورجینال بودن محصول خود را استعلام کنید.

 

توجه به شکل ظاهری مدادها، یکی دیگر از راههای تشخیص اصل بودن مداد رنگی های پلی کروم می باشد. در شکل بالا می توانید جزئیات طرح چاپ شده روی مداد های پلی کروم را مشاهده کرده و با محصول خود تطبیق دهید. در سری جدید مداد رنگی های پلی کروم برچسب بارکد هم قرار گرفته است و در بسته مداد رنگی شما ممکن است تعدادی از مدادهایتان از سری جدید باشد. توجه کنید در قسمت کشور سازنده حتما باید نام GERMANY حک شده باشد و مداد های پلی کروم تولید کشورهای مالزی و اندونزی که وارد ایران می شوند، اگر چه زیر نظر خود کمپانی فابر کاستل و تحت لیسانس این کمپانی تولید شده اند، اما خرید مداد رنگی پلی کروم ساخت آلمان مطمئن تر و راضی کننده تر می باشد.

در نهایت بهترین روش کسب اطمینان از اصل بودن مداد رنگی پلی کروم خرید آن از فروشگاههای معتبر عرضه کننده محصولات فابر کاستل می باشد. ایران فابر کاستل معتبر ترین فروشگاه عرضه کننده محصولات این برند در ایران میباشد. با خرید از این مجموعه می توانید لذت نقاشی را در کنار لذت استفاده از محصولات اصلی فابر کاستل در کنار هم داشته باشید.

تشخیص مداد رنگی فابر کاستل اصل

-------------------------------------------------------------

مداد رنگی 120 رنگ فابر کاستل

مداد رنگی 120 رنگ فابر کاستل جعبه فلزی

مداد رنگی 60 رنگ فابر کاستل پلی کروم

مداد رنگی 36 رنگ فابر کاستل پلی کروم

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    برگشت به بالا