Loading...

چرا فابر کاستل؟

چرا فابر کاستل؟

کمپانی فابر کاستل قدیمی ترین برند تولید نوشت افزار و ابزار هنری در دنیا می باشد. این مجموعه از سال ۱۷۶۱ توسط کاسپر فابر در نورنبرگ تاسیس شده و از آن زمان تا کنون هشت نسل مختلف از خانواده فابر کاستل این شرکت را اداره کرده اند. در طی این سالها این برند آلمانی جایگاه بسیار قدرتمندی در صنعت لوازم التحریر پیدا کرده و با بیش از ۲۵۰ سال سابقه تولید انواع نوشت افزار و ابزار هنری هم اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به تولید و عرضه محصولات خود مشغول است.

امروزه برند فابر کاستل در بین مردم جهان و بویژه هنرمندان بسیار خوشنام بوده و پیشنهاد اول اساتید هنری به کاراموزان رشته های هنری می باشد. اما دلیل این همه محبوبیت محصولات فابر کاستل چیست؟

کیفیت بی رقیب:
فابر کاستل با بیش از ۲۵۰ سال سابقه تحقیق و توسعه و تولید انواع ابزار هنری به سطح استانداردهای بسیار بالایی در زمینه کیفیت تولید نوشت افزار و ابزارهای هنری رسیده است. این کمپانی بزرگ با استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه و همچنین تخصصی ترین روشهای تولید قادر به عرضه محصولاتی بسیار باکیفیت و بینظیر در سطح دنیا می باشد. هنرمندان با استفاده از محصولات فابر کاستل به راحتی می توانند انواع تکنیکهای هنری در سبکهای مختلف نقاشی و طراحیرا اجرا کرده و ایده آل ترین نقش ممکن را در آثار هنریشان خلق کنند.

استانداردهای سلامتی:
وجود مواد شیمیایی و اسید که اکثرا در تولید ابزارهای هنری رنگی و دیگر نوشت افزارها استفاده می شود اگر چه ممکن است از نظر عده ای کم اهمیت باشد، اما برای هنرمندانی که بیشتر زمان روزانه خود را مشغول کار با ابزارهای هنری می باشند موضوع با اهمیتی است. همچنین سر و کار داشتن کودکان با مواد شیمیایی بکار رفته در اکثر مداد رنگی ها و ورود این مواد شیمیایی به چشم و دهان کودکان می تواند عوارضی در پی داشته باشد. فابر کاستل در تمام سری محصولات هنری خود، چه ابزار حرفه ای و چه ابزار هنرمندان مبتدی و چه ابزار نقاشی کودکان بالاترین سطح استاندار سلامتی را به کار بسته تا مصرف کنندگان لوازم هنری با خیالی آسوده محصولات مورد نیاز خود را از این برند معتبر تهیه کنند.

طول عمر اثر هنری:
اکثر هنرمندان بسیار علاقمند هستند در صورت خلق یک اثر هنری بتوانند آن را سالها بدون تغییر حفظ کنند. حفظ بدون تغییر یک اثر هنری پس از سالهای طولانی و نشان دادن به فرزندان و نوه ها انتظاریست که یک هنرمند با توجه به تلاش و زحمت زیادی که برای خلق اثر هنری اش تجربه کرده خواهد داشت. فابر کاستل در تولید محصولات خود بحث طول عمر و مقاومت در برابر نور را در نظر گرفته است. جالب است بدانید کلیه محصولات این برند دارای طول عمری مناسب می باشند و تا سالها بدون تغییر می مانند. دیدن نقاشی دوران کودکی برای همه ما می تواند بینهایت شگفت انگیز و نوستالژیک باشد. پدرها و مادران می توانند فرزندان خود را سالها بعد با نشان دادن بدون تغییر نقاشی های دوران کودکیشان شگفت زده کنند.

بدون ضرر برای محیط زیست:
اگر چه در گذشته حفظ و نگهداری محیط زیست کمتر مورد توجه قرار می گرفت ، اما امروزه با رشد سطح فرهنگ و آگاهی حفظ محیط زیست در سرتاسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. از ویژگیهای منحصر بفرد محصولات برند فابر کاستل بدون ضرر بودن آنها برای محیط زیست می باشد. چوب و روکش بکار رفته در محصولات فابر کاستل از نوع قابل بازیافت بوده و با اکونومی طبیعت سازگار میباشد. همچنین مواد استفاده شده در محصولات فابر کاستل قابل تجزیه بوده و ضایعات این محصولات به سرعت جذب طبیعت می شوند.

حس رضایت از خرید:
همیشه خرید هر نوع کالایی از برند شناخته شده آن کالا، احساس رضایت و آسودگی خاطر بهمراه خواهد داشت. خرید از معتبر ترین و خوشنام ترین برند نوشت افزار و لوازم هنری، قطعا انتخابی مطمئن و لذت بخش خواهد بود که رضایت شما را تا زمان پایان استفاده از محصول به همراه خواهد داشت.

----------------------------------------------------

مطالب پیشنهادی:

--------------------------------------------------------

مداد رنگی 36 رنگ پلی کروم

مداد رنگی 60 رنگ پلی کروم

مداد رنگی 120 رنگ پلی کروم جعبه فلزی

مداد رنگی 120 رنگ پلی کروم

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    برگشت به بالا